niedziela, 10 lutego 2013

Liebster Awards : D

No więc moja kochana Chloe nominowała mnie do Liebster Awards tak więc oto odpowiedzi <3

1. Jaki był powód założenia bloga?
Hmmm....Bloga założyłam, ponieważ musiałam gdzieś wyładować to co we mnie drzemie i pokazać światu to o czym ciągle myślę. 

2.Skąd bierzesz pomysły na pisanie bloga? 
W praktyce przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie. Podczas spaceru, na basenie, lekcji polskiego xD Jak to moja przyjaciółka ujęła "Twoja wyobraźnia nie zna granic i nikt nie ma jej tak rozbudowanej jak ty" 

3.Kto Cie motywuje do pisania?
Czytelnicy <3 <kocham was>

4. Masz przyjaciół, którzy podzielają twoją pasję?
Jeżeli chodzi o pisanie to i owszem. Moje przyjaciółki również piszą opowiadanka ale jeżeli chodzi o pasję do piłki nożnej to jestem osamotniona. 

5.Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Tylko przyjaciółki i nikt więcej

6.Motto życiowe
Mam dwa: 
1)Żyj tak jak by nie było jutra
2)Człowiek najedzony to człowiek szczęśliwy

7.Opisz siebie w 2-3 zdaniach. 
Zwariowana i porządnie puknięta zielonooka brunetka. Kochająca piłkę nożną, Sergio Ramosa i Mesuta Ozila <Mesuciątko moje kochane>  Wielbicielka słodyczy, filmów, dobrych książek, spotkań z przyjaciółmi i robienia zdjęć. 

7 komentarzy:

  1. hahah człowiek najedzony to człowiek szczęśliwy <3 Nie no walnę sobie to na tytuł bloga, hahahaha :D
    Ja też jestem osamotniona jeśli chodzi o futbol (nie no, są jeszcze dziewczyny z 1 gimnazjum, które niby to kochają ale pokaz, żeby przypodobać się chłopakom, a jedyne mecze w ciągu roku przez nich " obejrzane" to Real- barca -.- ) A ogólnie się cieszę, że na blogspocie są takie dziewczyny, szczególnie z krwi i kości madridistki jak Ty Domi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odpowiedzi
    Ostatni rozdział na www.uzalezniona-od-ciebie.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa Domi wez mi nawet nie mów z tym Szczęsnym! Ja juz słuchać w szkole nie mogłam! "Ojej ależ ten Lewandowski dobrze gra, a taki przystojniak! AAA ciacho!" Wtedy to przesiadadałam się na drugi koniec klasy, a na przerwach na korytarzu szłam gdzieś sama, bo myślałam, że zwariuję!! Potem na polskim robiliśmy coś w grupach , a te znowu , ale ja nic, ręka mi się telepie, myślałam, że im walnę, ale zrobiłam kamienną twarz i udaje, ze nie słysze..."Maaatko, ale Szczęsny obronił mrrr!"
    -AAAAAAAA wezcie już przestańcie!!!! Ile można?! Szczęsny ciacho, Lewandowski boski! Wezcie się ogarnijcie! Nagle takie fanki piłki sie znalazły! A co to spalony? No właśnie, więc zamknąć mordy!
    -Edyta, jak ty jakoś nawijasz o tych z Realu to jest ok, tak?!
    - Nie nawijam o nich wa takiej ilości jak wy, a po za tym ja mówię o grze, a nie o tym, że "ma taką klatę i śliczny ryj!"

    potem nie odzywały się do mnie tydzień, ale co tam :D Może trochę za ostro, ale już rzygałam Szczęsnym, Lewandowskim i trochę Tytoniem( wtedy co obronił karnego, dziewczyny go okrzyknęły najlepszym bramkarzem na świecie, nie no błagam-.-)

    Nieee, tym razem 'bardziej twórczy post', będzie oznaczał zupełnie innego posta niż zwykle :D chociaż głównie 'twórczymi' właśnie nazywam rozkminy :D No właśnie, jak to możliwe, że my nie wiedziałyśmy, że Callejón ma blizniaka O.o?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no niezle motto :p wiem cos o tym jezeli chodzi o pilkarskie osamotnienie :(
    male-jest-wredne.blogspot.com ---> zapraszam na rozdzial czternasty ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piątka na: http://algo-que-entretiene.blogspot.com/. Zapraszam :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nowości u mnie na http://zycie-to-decyzje.blogspot.com/ & http://alisaxabi.blogspot.com/ & http://torresija.blogspot.com/ Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń