niedziela, 14 kwietnia 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez http://w-milosci-kazdy-krok-ma-znaczenie.blogspot.com/ Bardzo dziękuje Ci za nominacje :*

No to tak
1. Jestem wysoką (171 cm.) brunetką z cholernie kręcącymi się włosami i zielono-brązowymi oczami. Trosze chamska, wredna i wyszczekana.
2. Mam problemy ze zdrowiem ale i tak mnie to nie zniechęci do życia
3.Uwielbiam piłkę nożną. Grać oglądać, gadać o niej <3
4. Jestem kinomaniakiem xD
5. Mam dwa motta życiowe
a) Żyj tak jak by nie było jutra
b) Człowiek najedzony to człowiek szczęśliwy. 
6. Uwielbiam gadać. Nigdy mi się paszcza nie zamyka. Nawet przez sen gadam xD 
7. REAL MADRID MOIM ŻYCIEM!!! Ale lubię też Borussię Dortmund <3 

3 komentarze:

  1. Cała Domi ^^ ♥
    Dzięki za obronę u mnie na blogu (; Jesteś wielka (; (nie tylko dlatego, że masz 171 :D )

    OdpowiedzUsuń
  2. heh ja też gadam przez sen :)
    Real Madryt <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cie do Liebster Award :
    http://od-przyjazni-do-milosci.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń